Fidelizare Clienti2018-07-19T07:01:17+00:00
Software POSnet Gestiune Restaurant

Fidelizare

Care este singurul lucru de care ai nevoie într-o afacere? Există un singur răspuns la această întrebare – Clienți.

Cu toții știm cât de greu au fost câștigați clienții importanți, dar ce puteți face ca să le răsplătiți fidelitatea? Multe francize folosesc sisteme informatice POS pentru a-și câștiga fidelitatea clienților. Multe oferte promoționale sunt greu de implementat pe o simplă casă de marcat.

POSnet vă oferă toate instrumentele software pentru a le arăta faptul că îi apreciați pentru acest lucru.

Acumulare puncte de fidelizare

Pur și simplu cea mai eficientă metodă de-ați tine clienții aproape.

Clientii tăi pot acumula puncte de fidelitate pe care le pot folosi la plata viitoarelor note de plată. Punctele de fidelitate reprezintă cea mai bună metodă pentru a arăta clienților că fidelitatea lor este răsplătită in mod real.

La fiecare notă de plată achitată folosind cash, card sau op clientul tău primește în contul său un număr de puncte, valoarea punctului este stabilita de tine ex. 1 pct = 1 Leu

Clientul tău știe mereu situația contului pentru că numărul total de puncte din cont este tipărit pe nota de plată.

POSnet vă oferă posibilitatea de-a selecta produse pentru care nu se acordă puncte de fidelitate, de exemplu Tigări sau produse aflate in promoție.

În comparație cu metoda clasică de discount direct, metoda punctelor de fidelitate este net superioară din punct de vedere al încasărilor, discountul este cheltuit de client tot în locația ta.

Discountul clasic procentual reprezintă o scădere a încasătilor.

 

Emitere card client

Sistemul POS permite emiterea și înregistrarea unor cardurilor de fidelitate pentru fiecare client. Aceste carduri pot fi realizate pe suport magnetic sau cod de bare. Pe baza acestui card clientul este identificat rapid și poate beneficia de reduceri de preț sau acumula diferite bonusuri configurate de administrator.

Discount fix pentru clienţii din baza de date

Fiecare client sau grup de clienți poate avea un discount fix pentru fiecare produs comandat. Bineînțeles se pot configura produse pentru care nu se aplică discount-ul fix spre exemplu țigări sau produse cu adaos comercial foarte mic.

Preţuri speciale pentru categorii de clienți

În cazul în care nu se dorește folosirea unui discount procentual se pot defini categorii de clienți și prețuri. Fiecare categorie de clienţi (Prieteni,VIP,Parteneri) poate beneficia de o listă de prețuri specială pentru produsele comandate. Spre exemplu clienţii din categoria Prieteni pot avea un preţ de 3 Lei pentru cafea faţă de preţul normal de 4 Lei. Listele speciale de prețuri pot fi configurate de către administratorul sistemului.

Happy Hour

POSnet permite folosirea unor preţuri speciale pentru anumite produse pe intervale de timp specificate de administrator. De exemplu, în fiecare zi între orele 8-10 dimineața, cafeaua poate fi vândută cu un discount de 20% sau un pret fix de 4 lei. Toate aceste promoţii pot fi vizualizate într-un raport special pentru a evalua succesul promoției. Aplicatia POSnet oferă posibilitatea de a avea active mai multe promoții in același timp.