Modul Livrări

Aplicaţia POSnet identifică clientul și adresa acestuia pe baza numărului de telefon de pe care se face apelul. Astfel, orice client va fi plăcut surprins atunci când, sunând pentru a doua oară, i se va răspunde la telefon:

“ Bună ziua, domnule Popescu. Doriţi livrarea comenzii la aceeași adresă?”.

Conformare GDPR

Soluția software folosită pentru preluarea comenzilor la domiciliu protejează datele private ale clientului prin:
solicitarea unei pemisiuni din partea clientului de a-i reține numele, numărul de telefon și adresa pentru viitoarele comenzi;
funcție de export al tuturor datelor deținute despre el, dreptul la portabilitatea datelor;
anonimizarea imediată a clientului la cererea acestuia, adică să exercite dreptul “de a fi uitat”.

Manager Comenzi

Managerul de comenzi oferă controlul total al comenzilor în desfăşurare, indicând cartierul, adresa şi timpul promis pentru fiecare comandă. Comenzile care depăşesc timpul promis sunt evidenţiate astfel încât alocarea acestora se face prioritar către un agent de livrare.

Din interfaţa de management se urmăreşte în timp real timpul petrecut de un agent în livrare, astfel se estimează timpul de întoarcere și se pot aloca livrări către agent chiar înainte ca acesta să se întoarcă.

Starile comenzilor sunt evidenţiate si prin culori, la o simplă privire se identifică rapid comenzile care sunt in lucru, comenzile care sunt gata şi pregătite de livrare, comenzile alocate unui agent şi comenzile care se află în livrare.

Integrare traseu cu Google Maps

Operatorul are posibilitatea de a verifica adresa nou introdusă cu ajutorul integrării cu Google Maps.

Modulul de livrări valideaza adresa afișând distanța în KM până la client, precum și durata traseului.

Cu ajutorul acestor informații, operatorul poate promite un timp de livrare mai precis și poate adăuga taxe de livrare pentru distanțe foarte mari.

Istoric Livrări

Istoricul Livrărilor afişează toate comenzile procesate intr-o anumită periodă, filtrate după cartier, agent de livrare, operator telefonic sau tip livrare, permițând căutări după număr de telefon sau nume client.

Printr-un singur click se poate vedea traseul în timpi şi stări ale oricărei comenzi. Această funcţionalitate este utilă în cazul unor reclamaţii, prin introducerea numărului de telefon și alegerea comenzii putem identifica unde a fost o problemă şi cine este responsabil.