Comenzi la Domiciliu2018-11-16T08:08:06+00:00
Livrări la domiciliu – identifică clientul și adresa acestuia pe baza numărului de telefon de pe care se face apelul.

Identificarea Clientului

Aplicaţia POSnet identifică clientul și adresa acestuia pe baza numărului de telefon de pe care se face apelul. Astfel, orice client va fi plăcut surprins atunci când, sunând pentru a doua oara, i se va răspunde la telefon: “Bună ziua, domnule Popescu!” „Doriţi livrarea comenzii la aceeași adresă.

Aplicaţia stochează toate comenzile anterioare şi memorează opţiunile specifice fiecărui client. Folosind acest modul se elimină timpii morți în care se preiau toate informaţiile livrării (adresă, punct de reper,număr de tel, etc.), se reduce posibilitatea unei erori şi relaţia cu clienţii este mult îmbunătățită.

Conformare GDPR

Soluția software folosită pentru preluarea comenzilor la domiciliu protejează datele private ale clientului prin:

  • solicitarea unei pemisiuni din partea clientului de a-i reține numele, numărul de telefon si adresa pentru viitoarele comenzi;
  • funcție de export al tuturor datelor detinute despre el, dreptul la portabilitatea datelor;
  • anonimizarea imediata a clientului la cererea acestuia, adica sa exercite dreptul “de a fi uitat”.

Integrare adresa si traseu cu Google Maps

Operatorul are posibilitatea de a verifica adresa nou introdusa cu ajutorul integrarii cu Google Maps.

Modulul de livrari valideaza adresa afisand distanta in KM pana la client, precum si durata traseului.

Cu ajutorul acestor informatii operatorul poate promite un timp de livrare mai precis si poate refuza livrarea pentru distante foarte mari.

Acumulare puncte de fidelizare

Pur și simplu cea mai eficientă metodă de-ați tine clienții aproape.

Clientii tăi pot acumula puncte de fidelitate pe care le pot folosi la plata viitoarelor note de plată. Punctele de fidelitate reprezintă cea mai bună metodă pentru a arăta clienților că fidelitatea lor este răsplătită in mod real.

La fiecare notă de plată achitată folosind cash, card sau op clientul tău primește în contul său un număr de puncte, valoarea punctului este stabilita de tine ex. 1 pct = 1 Leu

Clientul tău știe mereu situația contului pentru că numărul total de puncte din cont este tipărit pe nota de plată.

POSnet vă oferă posibilitatea de-a selecta produse pentru care nu se acordă puncte de fidelitate, de exemplu Tigări sau produse aflate in promoție.

În comparație cu metoda clasică de discount direct, metoda punctelor de fidelitate este net superioară din punct de vedere al încasărilor, discountul este cheltuit de client tot în locația ta.

Discountul clasic procentual reprezintă o scădere a încasătilor.

Manager Comenzi

Managerul de comenzi oferă controlul total al comenzilor în desfăşurare, indicând cartierul, adresa şi timpul promis pentru fiecare comandă. Comenzile care depăşesc timpul promis sunt evidenţiate astfel încât alocarea acestora se face prioritar catre un agent de livrare.

Din interfaţa de management se urmăreşte în timp real timpul petrecut de un angent in livrare, astfel se estimează timpul de întoarcere si se pot aloca livrări către agent chiar înainte ca acesta să se întoarcă.

Starile comenzilor sunt evidenţiate si prin culori, la o simplă privire se indentifică rapid comenzile care sunt in lucru, comenzile care sunt gata şi pregătite de livrare, comenzile alocate unui agent şi comenzile care se află în livrare.

Raport – Livrări Grupate pe Agenţi

Raportul livrărilor pe agenţi de livrare oferă înformaţii legate de numărul de comenzi, timpul mediu de transport al fiecărui agent.

Raport de o importanţă majoră în stabilirea eficienţei transportului şi identificarea şoferilor care nu performează.

Acest raport se poate filtra pe un anumit cartier precum şi tipuri de livrare.

Raport – Livrări Grupate pe Tip Livrare

Fiecare comanda poate să facă parte dintr-un anumit tip definit de tine ex: online, telefonic, protocol, take away.

Raportul centralizează livrările pentru fiecare tip în parte şi oferă numărul de comenzi şi media notelor de plată.

Istoric Livrări

Istoricul Livrărilor afişează toate comenzile procesate intr-o anumită periodă filtrate dupa cartier, agent de livrare, operator telefonic sau tip livrare, permitând cautări după numar de telefon, nume client.

Printr-ul singur click se poate vedea traseul în timpi şi stări ale oricârei comenzi. Această funţionalitate este utilă în cazul unor reclamaţii, prin introducerea numarului de telefon si alegerea comenzii putem identifica unde a fost o problemă şi cine este responsabil.

Raport – Livrări Grupate pe Liste Clienţi

POSnet oferă posibilitatea de creare de grupuri de clienţi: clienţi fideli ,angajaţi ai unei companii, angajaţi proprii sau orice tip de grupă.

Raportul Livrărilor pe Liste de Clienţi prezintă totalurile pentru fiecare grupă în parte, numărul de comenzi şi media notelor de plată.

Raport – Livrări Grupate pe Cartiere

Acest raport oferă informaţii legate de numarul de comenzi , durata medie de transport , media notelor de plată grupate pe cartierele în care s-au facut livrări.

Acest raport este util în focusarea activităţii de marketing şi advertising pe cartierele care nu performează.