Sistem POS All in One FlexiPOS + Imprimantă + Afișaj Client + Software Vânzare și Gestiune Servire Rapidă
Construcție din Aluminiu
Carcasa sistemului este din aluminiu, fără ventilatoare. Lipsa venitlatoarelor elimină total posibilitatea ca praful să intre în sistem și asigură o viată foarte lungă echipamentului. Răcirea se face în mod inteligent prin conectarea radiatorului de pe procesor la carcasa sistemului, astfel suprafața de răciere este una foarte mare și sistemul este protejat.
Totul preinstalat, instalare în 2 minute
Sistemul este livrat cu toate componentele preinstalate: licență Microsoft Windows 10, drivere, periferice, precum și POSnet Professional PLUS, pentru ca tu să poți începe vânzarea imediat ce sistemul este livrat. Firma nostră livrează doar sisteme POS plug and play, adică ne asigurăm ca totul să fie compatibil şi să funcționeze exact cum se aşteaptă clientul nostru, adică tu.
Despre POSnet
POSnet numără sute de clienți în România și Europa care folosesc software-ul noastru pentru restaurante. Acești clienți se bucură de beneficiile aduse de produsele noastre, indiferent de domeniul de activitate: restaurante de lux, baruri, cluburi, fast food sau catering.
Mai important este faptul că pot avea aceste beneficii și în viitor, pentru că POSnet investește constant în soluțiile soft si hardware oferite și integrează ultimele noutăți tehnologice.
Sistem complet de vânzare și gestiune HORECA
POSnet FlexiPOS este un sistem POS complet pentru industria ospitalieră. El integrează părțile hardware, software şi de service specifice domeniului HORECA, fiind un tot unitar perfect.
Fără cabluri vizible
POSnet FlexiPOS are un design uniform datorită faptului că toate componentele sunt integrate perfect într-un tot unitar. Cablurile către imprimantă și rețea sunt perfect mascate în spatele unui capac magnetic.
Economie de spațiu
De cele mai multe, ori spaţiul de lucru este limitat şi foarte important pentru personalul locaţiei dar şi pentru clienţi. Sistemul FlexiPOS este un sistem POS compact, amprenta bazei este de doar 20x20cm şi vă oferă astfel mai mult spaţiu pentru ustensile sau clienţi.
Cititor de Carduri
Cititorul este integrat în partea dreaptă, accesul la acesta este facil şi natural. La citirea unui card de fidelizare, clientul este identificat automat şi pe nota de plată se aplică discount-ul setat de tine pentru acel client.
Grad ridicat de conectică
Dacă doriți să conectați alte dispozitive, FlexiPOS oferă un grad ridicat de conectivitate. Ecrane secundare client, cântare, imprimante etichete, POS Bancar, totul se poate conecta fără adaptoare suplimentare.
Opțional – Monitor Bucătărie
După cum ai observat, marile francize din domeniul Fast-Food folosesc monitoare în bucătării în locul clasicelor imprimante de bonuri. Iată și de ce:
Bucătăria vede toate comenzile printr-o singură privire. Orice secție (principal, salate, desert) poate marca produsele gata preparate din fiecare comandă și există o imagine mereu actuală.
Semnal sonor la venirea unei comenzi, pentru ca angajații tăi să nu întârzie nici o comandă.
Comenzile care înregistrează întârzieri sunt evidențiate și se atrage atenția asupra lor.
Angajații care oferă comanda clienților sunt anunțați când o comandă este gata și pot livra comanda caldă, fără întârzieri inutile.
Eficiența la preparare este mărită, în loc să se pună la preparat câte un singur produs de pe bonuri, angajații văd numărul total de porții pe comenzi și vor pune la preparat un număr mai mare de porții în cuptor.
Elimini haosul bonurilor de comandă, comenzile sunt afișate centralizat, în ordinea corectă. Nu există posibilitatea de-a pierde un bon de comandă.
Produsele sunt prezentate pe culori, ex: produsele principale sunt cu roșu, salatele cu verde, desertul cu albastru, astfel fiecare secție la o singură privire știe dacă are de preparat produse.
Opțional – Ecran Secundar
Elimină erorile în preluarea comenzilor, întreaga comandă este afișată în timp real, clientul poate atrage atenția angajatului în cazul unei greșeli. Greșelile pot fi observate și corectate înainte de trimiterea în lucru și tipărirea bonului fiscal.
Totalul este afișat mereu și plata se poate face mai repede, fără să existe greșeli sau timp pierdut de comunicare între angajat și client;
Oferă un sentiment de siguranță clientului, comanda este prezentă complet, fiecare produs are afișată cantitatea, denumirea completă, prețul precum și instrucțiunile specifice (ex. fără măsline);
Fă-ți reclamă, promovează-ți ofertele! Atunci când nu se preiau comenzi, pe afișajul extern poți rula reclame, oferte și promoții.
Opțional – Ecran Stare Comandă
Nu-ți lăsa clienții să se întrebe
“Oare comanda mea este gata?”
Este clar și limpede că pentru clienți este iritant să stea cu un bilețel în mână și să se întrebe „oare comanda mea este gata?” sau să vină cu bilețelul la angajați din când în când să intrebe dacă este gata.
Oferă-le un ecran unde văd statusul comenzii, nimic mai simplu! Nu se face coadă în zona de livrare, angajații tăi nu sunt asaltați de întrebări, totul este elegant și transparent.
POSnet Professional PLUS Inclus în pachet
Software-ul POSnet oferă avantajul de-a realiza gestiunea totală a activității restaurantului, se obține un flux informațional complet, de la recepția mărfurilor până la vânzarea acestora, se trece prin toate etapele necesare (note de recepție, fișe de magazie, raport de producție, registu de casă, etc.) și vine în sprijinul managerului prin eliminarea inventarelor manuale consumatoare de timp .
Fast Food înseamnă viteză
Când vorbim despre afacerile de tip Fast Food, cu siguranță vorbim de viteză. Clienții se așteaptă să comande, să plătească și să primească comanda mult mai repede decât la un restaurant cu servire la masă. Soluția de vânzare POSnet este proiectată special pentru HORECA și te ajută să îndeplinești aceste așteptări.
Cu toții știm că în industia HORECA forța de muncă este foarte volatilă așadar soluția software aleasă trebuie să fie ușor de înțeles și operat de angajații noi.
Interfață și funcții de vânzare
Mai jos aveți prezentat un sumar al funcționalităților importante prezente în momentul vânzării. Vinde inteligent și folosește tehnologia în folosul tău și al clientului.
Meniuri cu produse la alegere
Meniurile reprezintă în general peste 80% din vânzările de tip fast-food. Vânzarea lor se face rapid, astfel la apăsarea pe un meniu, angajatul este trecut simplu prin etapele de alegere: mărime meniu, tip suc, tip cartofi, sos, desert.
Chiar dacă ai angajați noi care nu sunt familiarizați cu meniul tău, POSnet preia sarcina și afișează simplu intrebările cu posibilitățile de alegere, astfel totul decurce rapid și elegant.
Cu POSnet clienții comandă mai mult
Simplu, prin intrebări de up-sell:
”Doriți sucul și cartofii să fie mari?”
Software-ul de vânzare POSnet este special conceput pentru industria HORECA, el permite adăugarea de întrebări prestabilite la vânzarea produselor, astfel angajații tăi , chiar dacă nu sunt familiarizați cu strategia de vânzare, nu vor uita niciodată să folosească acest super instrument de marketing.
Indicaţii de preparare
Clienţii pot face precizări asupra modului în care doresc să li se prepare produsele.
Aceste observaţii se pot adăuga în sistemul POS pentru fiecare produs în parte, ele fiind tipărite pe bonul de comandă sau afișate pe monitorul din bucătarie.
Încasare în cont
Cu POSnet puteți să încheiați contracte și să gestionați consumația cu plata la o dată stabilită.
Multe companii preferă să achite consumația făcută o singură dată pe lună.
Identificarea clienților de face pe bază de card și consumația este trecută în contul acestora fără să fie necesară o plată pe loc.
La sfârșitul fiecărei luni puteți printa și factura detaliat consumația fiecărui cont sau centralizat.
Produse cu imagini
Identificarea produselor pe interfață se face mai rapid atunci când produsele au o imagine atașată, în special cele de bar.
POSnet permite căutarea automată pe internet a imaginilor pentru produse, alocarea imaginilor se face în câteva minute.
Comunicare pos bancar
Plățile cu cardul au crescut exponențial în ultimii ani. În mod tradițional vânzătorul introduce manual suma pe POS-ul bancar și se face încasarea, existând mereu posibilitatea unei greșeli.
Cu POSnet suma este transmisă digital, fără nici o intervenție manuală. Autorizarea se face automat și în siguranță.
Stocuri, Food Cost, Rapoarte
Pentru administrator este esențial să știe în orice moment secțiile și produsele care generază profit și mai important, materiile prime care au deprecieri sau pierderi mari. Sistemul de gestiune oferă în timp real acces la aceste informații , atât în fața unui PC, cât și pe smartphone.
Rețete și semi-preparate
Metoda de folosire a rețetelor este foarte facilă și rapidă.
Rețetele în POSnet pot fi compuse din ingrediente simple, semi-preparate (producție proprie) sau alte rețete.
Definirea se face pentru o porție sau prin introducerea numărului de porții pentru care este rețeta.
Un exemplu simplu este definirea unei rețete pentru blatul de pizza și apoi doar folosirea lui in cadrul tuturor produselor de tip pizza. Astfel orice modificare ulterioară a blatului se propagă automat tuturor produselor.
Cât te costă să produci un preparat?
Prețul materiilor prime variază în funcție de periodă sau în funcție de furnizor.
POSnet calculează în timp real costul de producție, astfel în fiecare clipă poți lua decizii corecte legate de stabilirea prețului final si menținerea marjei de profit.
Care este profitul lunar generat de un produs?
Atunci când informațiile de food cost sunt prezentate clar, managementul are o bază solidă pentru luarea deciziilor de promovare a anumitor produse, de achiziții în cantități mai mari pentru micșorarea prețurilor sau achiziții în cantități mai mici pentru limitarea deprecierilor.
Inventare
Inventarierea în industia ospitalieră diferă foarte mult de inventarul tradițional din retail și soluția software este special adaptată domeniului.
Procesul HORECA de producție implică materii prime perisabile și cu variații de masă și volum, inventarul periodic este metoda rapidă de-a gestiona corect materiile prime.
POSnet prezintă o fișă de inventariere în care se introduce doar cantitatea reală cântărită/numărată și stocul este corectat imediat cu valoarea introdusă.
Diferențele găsite sunt raportate cantitativ și valoric de la inventar la inventar.
Rapoarte manageriale
Vânzări pe zi
Vânzări pe departmente (ex: bucătărie, bar, cuptor pizza)
Vânzări pe ore (determinarea orelor critice)
Vânzări pe zilele săptămânii
Vânzări interne / take-away
Vânzări pe angajat
Vânzări pe categorii de produse
… + alte 30 rapoarte specifice
Grafice pentru rapoarte
Listare rapoarte direct pe imprimanta termică (elimina necesitatea unei imprimante A4)
POSnet conține un modul prin care administratorul își poate genera singur orice tip de raport.
Rapoarte contabile la un click distanță
POSnet generează în mod automat situația stocurilor, fișe de produs, inventare, NIR-uri, bonuri de consum, rapoarte de producție, calculează costul materiilor prime și adaosul comercial practicat.
<span “>Situațiile sunt generate pe magazii și tipuri de produs (Mărfuri, Produse Finite, Materii Prime), astfel încât departamentul de contabilitate are întodeauna la dispoziție informații clare și actuale.
POSnet trimite automat pe mail-ul contabilului declarația obligatorie A4200 fără să fie necesară extragerea manuală din casa de marcat.
Rapoarte pe mobil
Oriunde te-ai afla, deţii controlul în timp real asupra vânzărilor, produselor şi preţurilor din restaurantul tău.
Indiferent de distanţă, de pe telefonul mobil sau de pe laptop, poţi accesa instant, din orice navigator web, tot ceea ce te interesează cu privire la rapoarte, vânzări şi preţuri.
Secţiunea de raportare îţi permite să alegi din zeci de rapoarte puse la dispoziţie şi să vizualizezi atât sub formă tabelară, cât şi grafică, informaţiile care te interesează.
Fidelizare Clienți
Care este cel mai important lucru de care ai nevoie într-o afacere? Există un singur răspuns la această întrebare – Clienți.
Cu toții știm cât de greu au fost câștigați clienții importanți, dar ce puteți face ca să le răsplătiți fidelitatea? Multe francize folosesc sisteme informatice POS pentru a-și câștiga fidelitatea clienților.
POSnet vă oferă toate instrumentele software pentru a le arăta faptul că îi apreciați pentru acest lucru.
Clienții tăi pot acumula puncte de fidelitate pe care le pot folosi la plăți viitoare. Punctele de fidelitate reprezintă cea mai bună metodă pentru a arăta clienților că fidelitatea lor este răsplătită în mod real.
La fiecare notă de plată achitată folosind cash, card sau OP clientul tău primește în cont un număr de puncte, valoarea punctului este stabilită de tine ex. 1 pct = 1 Leu
Clientul tău știe mereu situația contului pentru că numărul total de puncte din cont este tipărit pe fiecare notă de plată sau bon fiscal.
POSnet vă oferă posibilitatea de-a selecta produse pentru care nu se acordă puncte de fidelitate, de exemplu țigări sau produse aflate în alte promoții.
În comparație cu metoda clasică de discount direct, metoda punctelor de fidelitate este net superioară din punct de vedere al încasărilor, discountul este cheltuit de client tot în locația ta.
Discount direct
Metoda standard și rapidă prin care pe orice comandă sau produs poți acorda un discount procentual sau valoric. Accesul la această metodă poate fi restricționat .
Puncte de fidelizare
Pur și simplu cea mai eficientă metodă de a-ți ține clienții aproape.
Punctele câștigate pot fi folosite doar în unitățile tale și astfel se obține ușor o recurență.
Vouchere
Modalitatea facilă de fidelizare, folosită cu succes de regulă la deschiderea unei locații noi pentru atragerea clienților. Valoarea voucherului este scăzută automat din totalul de plată.
Card client
Permite emiterea și înregistrarea cardurilor de fidelitate pentru fiecare client. Pe baza acestui card clientul este identificat rapid și poate beneficia de reduceri de preț sau acumula diferite bonusuri configurate de administrator.
Discounturi negociate
Fiecare grup de clienți poate avea un discount fix pentru preconfigurat. Puteți încheia contracte cu diferite companii și aplica un discount negociat angajaților.
Happy Hour
Preţuri speciale pentru anumite produse pe intervale de timp. De exemplu, în fiecare zi între orele 8-10 dimineața, cafeaua poate fi vândută cu un discount de 30%.
Modul Livrări inclus în pachet
Aplicaţia POSnet identifică clientul și adresa acestuia pe baza numărului de telefon de pe care se face apelul. Astfel, orice client va fi plăcut surprins atunci când, sunând pentru a doua oară, i se va răspunde la telefon:
“ Bună ziua, domnule Popescu. Doriţi livrarea comenzii la aceeași adresă?”.
Propriul tău Site de Comenzi Online
Fără comision pe comandă
Comenzile primite sunt înregistrate direct în POSnet (nu necesită reintroducere)
Iți construiești propria bază de date cu clienți
Implementare și publicare site în doar 1 oră
Exportul produselor se face direct din POSnet, fără să-ți bați capul cu reintroducerea meniului
Produsele sunt trimise direct către imprimante sau pe ecranul de bucătărie cu un singur click de confirmare
Produsele și prețurile sunt sincronizate cu POSnet (orice modificare în POSnet este sincronizată cu platfoma online)
Cota TVA este modificată automat pentru comenzile la domiciliu
Clientul comandă rapid, chiar și fără cont
Cost fix implementare și publicare site (se plătește o singură dată)
Cost fix lunar de hosting indiferent de numărul de comenzi
Conformare GDPR
Soluția software folosită pentru preluarea comenzilor la domiciliu protejează datele private ale clientului prin:
solicitarea unei pemisiuni din partea clientului de a-i reține numele, numărul de telefon și adresa pentru viitoarele comenzi;
funcție de export al tuturor datelor deținute despre el, dreptul la portabilitatea datelor;
anonimizarea imediată a clientului la cererea acestuia, adică să exercite dreptul “de a fi uitat”.
Manager Comenzi
Managerul de comenzi oferă controlul total al comenzilor în desfăşurare, indicând cartierul, adresa şi timpul promis pentru fiecare comandă. Comenzile care depăşesc timpul promis sunt evidenţiate astfel încât alocarea acestora se face prioritar către un agent de livrare.
Din interfaţa de management se urmăreşte în timp real timpul petrecut de un agent în livrare, astfel se estimează timpul de întoarcere și se pot aloca livrări către agent chiar înainte ca acesta să se întoarcă.
Starile comenzilor sunt evidenţiate si prin culori, la o simplă privire se identifică rapid comenzile care sunt in lucru, comenzile care sunt gata şi pregătite de livrare, comenzile alocate unui agent şi comenzile care se află în livrare.
Integrare traseu cu Google Maps
Operatorul are posibilitatea de a verifica adresa nou introdusă cu ajutorul integrării cu Google Maps.
Modulul de livrări valideaza adresa afișând distanța în KM până la client, precum și durata traseului.
Cu ajutorul acestor informații, operatorul poate promite un timp de livrare mai precis și poate adăuga taxe de livrare pentru distanțe foarte mari.
Istoric Livrări
Istoricul Livrărilor afişează toate comenzile procesate intr-o anumită periodă, filtrate după cartier, agent de livrare, operator telefonic sau tip livrare, permițând căutări după număr de telefon sau nume client.
Printr-un singur click se poate vedea traseul în timpi şi stări ale oricărei comenzi. Această funcţionalitate este utilă în cazul unor reclamaţii, prin introducerea numărului de telefon și alegerea comenzii putem identifica unde a fost o problemă şi cine este responsabil.
Service și support
Supportul remote și telefonic este gratuit și nelimitat în primele 30 de zile. După trainingul inițial relația noastră nu se termină, ne asigurăm ca tu să știi să folosești la maxim soluția achiziționată.
Call center 24/24
Prioritatea nr. 1 a departamentului de service este să răspună și să intevină în maxim 10 minute .
Ne mândrim cu faptul că timpul mediu de așteptare în 2019 a fost de doar 49 secunde.
POSnet oferă un număr unic pentru service, care nu sună niciodată ocupat: 0232 590 049 (16 linii simultane disponibile) cu identificare automată a clientului .
Consultanților noștri li se deschide fișa tehnică a clientului în momentul apelului, astfel știu în permanență soluția furnizată și pot răspunde și inteveni la orice posibilă întrebare sau problemă apărută.
Standard
Asistență și support remote pentru orice întrebări sau configurări legate de utilizarea soluției.
În intervalul normal de lucru 10:00 – 17:00 (L-V).
urgențe
Asistență și interveție remote de URGENȚĂ 24/7, pentru cazurile care împiedică clientul să facă vânzări.
Industria ospitalieră este mereu deschisă și urgențele care pun clientul în imposibilitatea de-a face vânzări sunt tratate cu prioritate 24/7.
Service-ul include pe lângă support remote și telefonic:
– backup securizat din oră în oră la baza de date pe serverele POSnet. În cazul unei situații neașteptate de distrugere, datele pot fi recuperate în doar câteva minute;
– update la ultimele versiuni software în cazul modificărilor legislative.
Integrare SGR
Integrare e-Factura
– facturile emise din POSnet sunt transmise catre SPV
– facturile primite de la furnizori in SPV sunt importate in POSnet