POSnet Soft Livrări la domiciliu
Integrare platforme Online Wolt, Glovo, Bolt
Conectează restaurantul tău direct la Wolt, Glovo, Bolt și site-ul propriu, printr-o singură interfață POSnet.
- Toate comenzile într-un singur loc
Comenzile sunt preluate automat în sistemul POSnet, indiferent de platforma de proveniență. - Fără introducere manuală
Produsele, instrucțiunile de preparare, prețurile, reducerile și metodele de plată sunt importate automat, fără erori sau intervenții suplimentare. - Confirmare rapidă
Confirmarea și preluarea comenzilor se face simplu, cu un singur click. - Bon fiscal cu prețuri și reduceri corecte
Bonul fiscal emis pentru client reflectă exact prețurile și discounturile aplicate prin platforma de livrare. - Gestionare multi-locație
Poți administra mai multe locații ale aceluiași restaurant pe aceeași platformă de livrare, fără complicații. - Rapoarte financiare detaliate
Accesezi rapoarte financiare individuale pentru fiecare platformă, pentru o imagine clară a performanței. - Etichete conforme ANPC
Sistemul permite listarea automată a etichetelor pentru produsele livrate, în conformitate cu noile reglementări ANPC.

Aplicaţia POSnet identifică clientul și adresa acestuia pe baza numărului de telefon de pe care se face apelul. Astfel, orice client va fi plăcut surprins atunci când, sunând pentru a doua oară, i se va răspunde la telefon:
“ Bună ziua, domnule Popescu. Doriţi livrarea comenzii la aceeași adresă?”.
Site Propriu de Comenzi Online
Fără comision pe comandă
Comenzile primite sunt înregistrate direct în POSnet (nu necesită reintroducere)
Iți construiești propria bază de date cu clienți
Exportul produselor se face direct din POSnet, fără să-ți bați capul cu reintroducerea meniului
Implementare și publicare site în doar 1 oră
Produsele sunt trimise direct către imprimante sau pe ecranul de bucătărie cu un singur click de confirmare
Produsele și prețurile sunt sincronizate cu POSnet (orice modificare în POSnet este sincronizată cu platfoma online)
Cota TVA este modificată automat pentru comenzile la domiciliu
Clientul comandă rapid, chiar și fără cont
Cost fix implementare și publicare site (se plătește o singură dată)
Cost fix lunar de hosting indiferent de numărul de comenzi


Conformare GDPR
Soluția software folosită pentru preluarea comenzilor la domiciliu protejează datele private ale clientului prin:
solicitarea unei pemisiuni din partea clientului de a-i reține numele, numărul de telefon și adresa pentru viitoarele comenzi;
funcție de export al tuturor datelor deținute despre el, dreptul la portabilitatea datelor;
anonimizarea imediată a clientului la cererea acestuia, adică să exercite dreptul “de a fi uitat”.

Manager Comenzi
Managerul de comenzi oferă controlul total al comenzilor în desfăşurare, indicând cartierul, adresa şi timpul promis pentru fiecare comandă. Comenzile care depăşesc timpul promis sunt evidenţiate astfel încât alocarea acestora se face prioritar către un agent de livrare.
Din interfaţa de management se urmăreşte în timp real timpul petrecut de un agent în livrare, astfel se estimează timpul de întoarcere și se pot aloca livrări către agent chiar înainte ca acesta să se întoarcă.
Starile comenzilor sunt evidenţiate si prin culori, la o simplă privire se identifică rapid comenzile care sunt in lucru, comenzile care sunt gata şi pregătite de livrare, comenzile alocate unui agent şi comenzile care se află în livrare.

Integrare traseu cu Google Maps
Operatorul are posibilitatea de a verifica adresa nou introdusă cu ajutorul integrării cu Google Maps.
Modulul de livrări valideaza adresa afișând distanța în KM până la client, precum și durata traseului.
Cu ajutorul acestor informații, operatorul poate promite un timp de livrare mai precis și poate adăuga taxe de livrare pentru distanțe foarte mari.

Istoric Livrări
Istoricul Livrărilor afişează toate comenzile procesate intr-o anumită periodă, filtrate după cartier, agent de livrare, operator telefonic sau tip livrare, permițând căutări după număr de telefon sau nume client.

Printr-un singur click se poate vedea traseul în timpi şi stări ale oricărei comenzi. Această funcţionalitate este utilă în cazul unor reclamaţii, prin introducerea numărului de telefon și alegerea comenzii putem identifica unde a fost o problemă şi cine este responsabil.
